INVITATIE LA CUMPARAREA DIRECTA – Materiale derulare activitati

Organizata in vederea achizitionarii de  Materiale derulare activitati necesare în cadrul proiectului Viitorul la cheie – prima camera” Asociatia start pentru performanta informeaza operatorii economici ca intentioneaza sa achizitioneze direct produsele mentionate mai sus si ii invita sa depuna oferta la cumpararea directa organizata in vederea atribuirii contractului avand ca obiect : Materiale derulare activitati necesare în în cadrul proiectului Viitorul la cheie – prima camera”

Valoarea estimata a contractului este 18.000,00 lei cu TVA.

Ofertele se vor trimite pe email: [email protected] , pana la data 01.02.2021 ora limita 15:00.

Specificatiile tehnice minime a produselor sunt:

Nr. Crt. Denumire Cant.
1. ACE GAMALIE 2
2. AGENDA NEDATATA A5 10
3. AGRAFE BIROU 28mm 10
4. AGRAFE BIROU 33mm 10buc/cutie ECADA 10
5. AGRAFE BIROU 50MM 10
6. AGRAFE BIROU 78MM 10
7. ALONJE PLASTIC 25/SET 30
8. BANDA CORECTOARE 4.2X5 KORES SCOOTER 15
9. BIBLIORAFT MARMORAT 40
10. CALCULATOR CANON WS 1610T 25
11. CAPSATOR KP-30WUF15 25
12. CAPSATOR KP-ME105WF  45coli 20
13. CAPSE 23/24 1000BUC HD NOKI 100
14. CAPSE 23/8 HD NOKI 100
15. CAPSE 24/6 NOKI 100
16. COS BIROU PLASA 30
17. CREION ROTR.0.35,0.5,0.7,0.9,1 65
18. CUB HARTIE 500 COLI 1/1 100
19. CUTIE ARHIVARE 36x25x10cm 142
20. CUTTER MARE V-800 35
21. DECAPSATOR NOKI 45
22. DOSAR PLIC 200
23. DOSAR SINA CARTON 200
24. DOSAR SINA PLASTIC GAURI HD NOKI 200
25.    
26. EVIDENTIATOR HIGHLIGHTER NOKI 9000Y 200
27. FOARFECA NOKI 6008 40
28. FOLIE PROTECTIE A4 NOKI 100/SET 100
29. HARTIE XEROX A3 SKY COPY 100
30. HARTIE XEROX A4 BALLET 100
31. HARTIE XEROX MULTICOPY A4 150
32. INDEX AUTOADEZIV 12×45 – 5.CUL. NOKI 20
33. INDIGO PELIKAN 10
34. LIPICI STICK 40 GR.PELIKAN 15
35. MAPA PLASTIC CU ELASTIC 100
36.    
37. MINA ROTRING 05,07,09,1 40
38. PAPAGAL PLASTIC 50
39. PIX 551-567-521-520 200
40. PLIC C4 SILICONIC ALB 39303 200
41. PLIC C6 SILICONIC 21303 200
42. PLIC CD-ROM 124×124 54540 200
43. POST IT CUBE 76X76 5CULORI 50
44. Post-it cub neon 76×76 mm 400 file *** 50
45. SET FOLII PROTECTIE DIN PLASTIC 35mic. PIGNA 50
46. WHITEBOARD MAGNETIC 120×180 1

 

Oferta transmisa pe email va contine cel putin urmatoarele informatii: procent, partea din contract care urmeaza a fi subcontractata, valoarea si specificarea in clar a produselor ce urmeaza a fi furnizate in baza acordului de subcontractare.

  1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comerfului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pe langa Tribunalul in a carui raza isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care să rezulte că operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar prestarii serviciilor, iar acesta este autorizat;
  2. Propunerea tehnica detaliata cu respectarea specificatiilor tehnice minime;
  3. Propunerea financiara: va fi intocmita la valoarea totala a produselor in lei fara TVA si va cuprinde:
  4. a) Formularul de oferta
  5. b) Centralizatorul financiar (graficul de valori corelat cu graficul de livrare a produselor)
  6. Declaratie art.14 -15 din OUG66/2016

 

Ofertantul are obligatia de a depune informafii cu privire la partea/partile din contract pe care are eventual, intentia sa le subcontracteze, daca este cazul, precum si acordul de subcontractare. Acordul de subcontractare

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut in lei, fara T.V.A.

Valabilitatea ofertei: 120 zile calendaristice.

Publicarea prezentului anunt are rol de cercetare de piata.

Descarca: 3. Invitatie la cumpararea directa

Descarca: 5. Formular de oferta

Descarca: 4. Declaratie art.14 -15 din OUG66

Close Menu