130363 – ANUNT LA ACHIZITIA DIRECTA – având ca obiect furnizare mobilier

Asociatia Start pentru Performanță Baia Mare informează operatorii economici că intenționează să achizitioneze direct produsele menționate mai sus și îi invită să depună ofertă la cumparare directă organizată în vederea atribuirii contractului având ca obiect : furnizare mobilier necesar în cadrul proiectului „ ACASA – Asistarea Copiilor Care Au Parinti Plecati la Munca in Strainatate Pentru Atenuarea Riscului de Separare de Familie.

Valoarea estimata a contractului este 30000 lei fara TVA.

Ofertele se vor trimite pe email: start.pentruperformanta@gmail.com , pana la data 16.11.2020 ora limita 12:00.

Cantitatile si specificatiile produselor sunt:

Produse

CARACTERISTICI UM

Cantitate

Birou mic DIMENSIUNI 1300X700X750, BLAT DUBLAT, CANT ABS 2MM buc 1
Scaunae

ergmonmice

Scaun ergonomic cu brate inclus, tapiterie stofa diferite culori buc 20
Masuta individuala cu picioare metalice Masa trapezoidala pal melaminat, cant abs 2 mm picioare metalice Buc 12
Biblioteca Bibilioteca cu rafturi 3850X400X2400 buc 1
Suport imprimanta Support imprimanta ornamental Buc 1
Tabla interactive Table interactive suprafata active 97, suprafata de proietie 90, 16:10, multitouch in 1- puncte, 2×15 butoane, Buc 1
Cutie depozitare Cutie depozitare din material plastic Buc 3
Dulap mare Dulap 600x500x2200,pal melaminat Buc 1

 

Oferta transmisa pe email va contine cel putin urmatoarele informatii: procent, partea din contract care urmeaza a fi subcontractata, valoarea si specificarea in clar a produselor ce urmeaza a fi furnizate in baza acordului de subcontractare.

  1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comerfului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pe langa Tribunalul in a carui raza isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care să rezulte că operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar prestarii serviciilor, iar acesta este autorizat;
  2. Propunerea financiara: va fi intocmita la valoarea totala a produselor in lei fara TVA si va cuprinde:

a) Formularul de oferta

b) Centralizatorul financiar (graficul de valori corelat cu graficul de livrare a produselor)

3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 14 si art. 15 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 66/2011

Ofertantul are obligatia de a depune informafii cu privire la partea/partile din contract pe care are eventual, intentia sa le subcontracteze, daca este cazul, precum si acordul de subcontractare. Acordul de subcontractare

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut in lei, fara T.V.A.

Valabilitatea ofertei: 120 zile calendaristice.

Publicarea prezentului anunt are rol de cercetare de piata.

Descarca: 2.Anunt

Descarca: 4. Declaratie art.14 -15 din OUG66

Descarca: 5. Formular de oferta

Descarca: 6.Caiet de sarcini

Close Menu