130363 – ANUNT LA ACHIZITIA DIRECTA – având ca obiect furnizare materiale consumabile pentru derularea activitatilor

Asociatia Start pentru Performanță Baia Mare informează operatorii economici că intenționează să achizitioneze direct produsele menționate mai sus și îi invită să depună ofertă la cumparare directă organizată în vederea atribuirii contractului având ca obiect: furnizare materiale consumabile pentru derularea activitatilor necesare în cadrul proiectului „ACASA – Asistarea Copiilor Care Au Parinti Plecati la Munca in Strainatate Pentru Atenuarea Riscului de Separare de Familie.

Valoarea estimata a contractului este 27,200.00 lei cu TVA.

Ofertele se vor trimite pe email: start.pentruperformanta@gmail.com, pana la data 16.11.2020 ora limita 12:00.

Cantitatile si specificatiile produselor sunt:

Nr. Crt.

Denumire

Cant.

     
1 ACE GAMALIE 2
2 AGENDA NEDATATA A5 10
3 AGRAFE BIROU 28mm 10
4 AGRAFE BIROU 33mm 10buc/cutie ECADA 10
5 AGRAFE BIROU 50MM 10
6 AGRAFE BIROU 78MM 10
7 ALONJE PLASTIC 25/SET 30
8 BANDA CORECTOARE 4.2X5 KORES SCOOTER 15
9 BIBLIORAFT MARMORAT 40
10 CAIET A4 80 FILE SPIRA LIBERTY 80
11 CALCULATOR CANON WS 1610T 25
12 CAPSATOR KP-30WUF15 25
13 CAPSATOR KP-ME105WF  45coli 18
14 CAPSE 23/24 1000BUC HD NOKI 100
15 CAPSE 23/8 HD NOKI 100
16 CAPSE 24/6 NOKI 100
17 CD VERBATIM BULK*50 . 30
18 CLIPBOARD DUBLU 50
19 CLIPSURI 41mm 24buc/cutie 40
20 CLIPSURI 51mm  12buc/cutie 25
21 COS BIROU PLASA 30
22 CREION ROTR.0.35,0.5,0.7,0.9,1 65
23 CUB HARTIE 500 COLI 1/1 100
24 CUTIE ARHIVARE 36x25x10cm 142
25 CUTTER MARE V-800 35
26 DECAPSATOR NOKI 45
27 DOSAR PLIC 200
28 DOSAR SINA CARTON 200
29 DOSAR SINA PLASTIC GAURI HD NOKI 200
30 DVD VERBATIM BULK*50 5
31 EVIDENTIATOR HIGHLIGHTER NOKI 9000Y 110
32 FOARFECA NOKI 6008 40
33 FOLIE PROTECTIE A4 NOKI 100/SET 100
34 HARTIE XEROX A3 SKY COPY 100
35 HARTIE XEROX A4 BALLET 450
36 HARTIE XEROX MULTICOPY A4 200
37 INDEX AUTOADEZIV 12×45 – 5.CUL. NOKI 10
38 INDIGO PELIKAN 10
39 LIPICI STICK 40 GR.PELIKAN 15
40 MAPA PLASTIC CU ELASTIC 50
41 MEMORIE USB 32GB VERBATIM 10
42 MINA ROTRING 05,07,09,1 25
43 MOUSE OPTIC FARA FIR NX-7015 3
44 PAPAGAL PLASTIC 20
45 PERFORATOR PF-55WUPF 10
46 PIX 551-567-521-520 50
47 PLIC C4 SILICONIC ALB 39303 100
48 PLIC C6 SILICONIC 21303 150
49 PLIC CD-ROM 124×124 54540 100
50 POST IT CUBE 76X76 5CULORI 25
51 Post-it cub neon 76×76 mm 400 file *** 20
52 RADIERA FACTIS 03R – XXL 20
53 SET FOLII PROTECTIE DIN PLASTIC 35mic. PIGNA 25
54 SUPORT AGRAFE MAGNETIC 10
55 SUPORT ARTICOLE DE SCRIS 2
56 WHITEBOARD MAGNETIC 120×180 1

 

Oferta transmisa pe email va contine cel putin urmatoarele informatii: procent, partea din contract care urmeaza a fi subcontractata, valoarea si specificarea in clar a produselor ce urmeaza a fi furnizate in baza acordului de subcontractare.

  1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comerțului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, pe langa Tribunalul in a carui raza isi desfasoara activitatea persoana juridica, din care să rezulte că operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar prestarii serviciilor, iar acesta este autorizat;
  2. Propunerea financiara: va fi intocmita la valoarea totala a produselor in lei fara TVA si va cuprinde:

a) Formularul de oferta

b) Centralizatorul financiar (graficul de valori corelat cu graficul de livrare a produselor)

3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 14 si art. 15 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 66/2011

Ofertantul are obligatia de a depune informafii cu privire la partea/partile din contract pe care are eventual, intentia sa le subcontracteze, daca este cazul, precum si acordul de subcontractare. Acordul de subcontractare

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut in lei, fara T.V.A.

Valabilitatea ofertei: 120 zile calendaristice.

Publicarea prezentului anunt are rol de cercetare de piata.

Descarca: 2. Anunt

Descarca: 4. Declaratie art.14 -15 din OUG66

Descarca: 5. Formular de oferta

Close Menu